به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، كارگروه توسعه مدیریت اداره كل راه وشهرسازی استان سیستان و بلوچستان در خصوص مصوبات و موارد مطروحه در کمیتههای پنج گانه ساختار و فناوری مدیریتی، دولت الكترونیك و هوشمند سازی، سرمایه انسانی، سلامت اداری و مدیریت عملكرد اداره كل با حضور اعضا و نماینده سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.
در ابتدای جلسه مدیر ساخت و توسعه راهها به عنوان جانشین مدیركل راه و شهرسازی پس از خیر مقدم به ذکر مباحثی در خصوص مصوبات کمیتهها پرداخت و ضمن اعلام اجرایی شدن مصوبات كمیتهها، پیگیری جهت حصول اهداف سازمانی و اداری را از اولویتهای اداره كل برشمرد.
سپس دبیر جلسه با تاكید بر اینکه هدف نهایی كارگروه توسعه مدیریت طراحی و نظارت بر سازو کارهای مناسب برای اجرایی کردن سیاستهای نظام اداری و نظارت بر اجرای دقیق تكالیف و وظایف مقرر در قانون مدیریت خدمات كشوری است، ضمن ارائه گزارش تحلیلی مشكلات مردمی، شناسایی گلوگاه های فساد خیز اداره، برنامهریزی و انجام بازرسیهای دورهای، استفاده از سامانه های الكترونیكی گوناگون جهت حفظ حقوق شهروندی خصوصا ارائه خدمات از طریق سامانه مدیریت خدمات شهروندی وزارت راه و شهرسازی(سامانه شهراه) را از مهمترین اقدامات اداره عنوان کرد.
پیگیری و نظارت بر سلامت اداری و مدیریت عملكرد زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان، افزایش خدمات الكترونیكی ارائه شده به مردم در سامانه شهراه، برگزاری جلسات ملاقات مردمی مدیركل با ارباب رجوع به صورت مستمر، برگزاری دورههای آموزشی متمركز مجازی جهت افزایش توانمندی كاركنان وانجام ارزیابیهای دورهای جهت افزایش بهره وری سیستم از دیگر اقدامات اداره كل عنوان شد.
در پایان جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موارد مطروحه نماینده سازمان برنامه و بودجه استان با بیان اهداف وانتظارات تشكیل كمیتههای اداری بر لزوم تشكیل منظم وهدفمند كارگروه توسعه مدیریت دستگاه تاكید کرد.
نظر شما